Sider

mandag 20. april 2009

Denne gangen prøver jeg meg på Ian

Da var det Ian sin tur! Han er en skikkelig sjarmør! :)
Her har jeg brukt "PP teknikk". Jeg fant frem restepapiret og stemplet Ian på forskjellige papir. Klipte, og limte. Veldig fin måte å få brukt litt restepapir på. Og veldig moro.
Inni blomstene har jeg brukt gul Stickles, stjerne fra MF Bling swirls og annet restepapir jeg ikke vet hvor er fra. "Hei" er skrevet med puffy alfabet. Pakken jeg har stemplet på (havnet ikke helt der jeg hadde planlagt- skulle være bittelitt lenger opp...) er et stilig stempel som du finner i nettbutikken. Det er veldig fint som en sånn "add- on" som jeg liker å kalle det. Altså når du har en ledig plass du skulle fylt opp med noe... :)
Videre har jeg da brukt en Fiskars punch, enda en superduper Spellbinders dies som bare MÅ oppleves og restebånd.








1 kommentar:

  1. Stilig kort, Anne Karin. Takk skal du ha. Jeg tror jammen jeg må prøve meg på PP-stempling. Lua ble ekstra kul.

    Jorunn

    SvarSlett