Sider

tirsdag 14. april 2009

Hei, hei

Louise heter jeg og er 40 år ung :-) Jeg er gift og har 3 kjekke barn. Og bor i Rogaland.
Jeg begynte å stemple i 2002/2003, tror jeg og etter det har jeg vært hektet. Jeg liker friske farger og syntes at det er kjekt å prøve nye teknikker. Det siste halve året har jeg ikke hatt så masse tid til kortlaging siden jeg har brodert bunad til datteren min som skal være konfirmat i mai men når denne er levert i slutten av denne uken så håper jeg på masse tid til å leke meg på hobbyrommet igjen :-)
Har du lyst så er du velkommen til å besøke bloggen min :-)

2 kommentarer:

  1. Hei Louise. Velkommen i gjengen. Gleder meg til å se hva du lager for oss.

    Hilsen Jorunn

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen til deg Louise!
    Har vært inne og snust i bloggen din.
    Utrolig mye fint du lager.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem fra Connie

    SvarSlett