Sider

tirsdag 1. mars 2011

Ferskenboks

God morgen :-) Her er mitt andre prosjekt denne uken. Det er en boks som kan brukes til veldig mye. Jeg har brukt Multi Frame Dies, Eastern round. Den finner du i nettbutikken her. Ellers har jeg valgt blomster i lys gul og ferskenfarger, sammen med de vanlige hvite. Har brukt en blad-punch som ligner veldig på denne. Trykker den ut i grønn kartong og sverter kantene.
På det siste bildet ser du godt diesen jeg har brukt. En slik boks er enkel å lage uansett hvilken dies du har, men for å lage selve beholderen rundt må du velge om du skal ha rundt, firkantet, femkantet osv. Om det er ønsker for det kan jeg lage en tutorial på hvordan det gjøres, spør ellers om du har spørsmål.

-Henrikke

3 kommentarer:

  1. Det var så romantisk! Veldig fint! Jeg elsker alle de blomstene!

    SvarSlett
  2. Du verden for en vakker boks med nydelige blomsterpynt.

    SvarSlett