Sider

tirsdag 26. april 2011

Tutorial - En Blomst Stensil

Hei alle sammen!

I dag skal jeg, Loreta, vise dere hvordan kan man bruke Nellie Snellen Lines and Dots blomst sjablongen. Disse stensiler er så vakker og så praktisk. Det er mange måter å bruke stensilen, og jeg skal vise en av de måter i dag.


Jeg brukte Nellie Snellen Lines and Dots stensilen LD007 Flower-1. 

1. Emboss papir  ved hjelpen av stensilen.


2. Bruk stempelpute til å farge alle åpninger.


3. Kutte ut blomst blader langs linjer med hjelp av skalpell og form de til å løfte. 


Nå er blomsten klar til bruk i prosjektet ditt.

Jeg brukte også dies MFD025 og Strass Stones fra Nellie Snellen. Hele kortet er dekket med perfect pearls og pintet med blomster og bånd.


Tusen takk for besøket!

Klem fra Loreta.

4 kommentarer:

  1. Så nydelig, den må jeg prøve meg på. Ha en fortsatt fin dag.
    Hilsen May Britt

    SvarSlett
  2. Denne var virkelig nydelig, Loreta! :)
    Jeg har ikkr riktig fått til å bruke disse stensilene, men dette var en kjempegod idè!

    SvarSlett
  3. oi dette ble lekkert:O) Takk for inspirasjon!

    SvarSlett