Sider

fredag 4. mai 2012

Geiranger treffet 2012


Hei hei alle sammen. I dag har jeg noen bilder å vise dere fra Geiranger treffet som var sist helg. Audhild og jeg var der sammen med mange koselige damer, og koset oss masse.
Audhild og jeg hadde med oss varer fra Kortgleder for å vise og selge, Under sere dere bordet vårt etter at vi hadde hatt et ruch av ivrige damer:-)


Vi laget noen modeller mens vi var der, og under ser dere hva jeg laget, hvor jeg brukte en av di nye punchene.
Flere bilder kommer.


Under ser dere et av kortene Audhild laget med det lekre stempelet som kommer....pluss annet utstyr fra kortgleder.
Flere bilder kommer


I tillegg var vi så heldige å få to bidrag fra to som deltok på treffet. Under ser dere hva de laget.
Tusen takk til Kirsten og Janne.



Til slutt et stemningsbilde fra søndagen før vi dro hjem.
Flotte Geiranger fjorden.


Da må dere alle ha en fin dag videre, og så anbelfaller jeg å melde seg på Geiranger treffet neste år. Masse scrapping, spa og god mat.



1 kommentar:

  1. Herlig treff og koselige scrappere. Mange flotte nyheter hadde dere med. Masse fint ble produsert denne helga. Tusen takk jenter for at dere var med ;-)

    SvarSlett