Sider

torsdag 1. november 2012

November utfordring - JUL -

En ny måned og ny utfordring hos kortgleder.

Denne utfordringen er JUL.
Vi vil se juleprosjekter:julekort,juleesker,julepynt ol.

Premien denne gang er helt nye juledies fra NELLIE SNELLEN

Vi håper du har lyst til å delta i utfordringen.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.
Maks to bidrag pr person og to lodd i hatten for de som bruker våre produkter.
Utfordringen er åpen for alle.
Hvis du bruker våre produkter så skriver du kommentar under her og får dermed et ekstra lodd.


Lykke til og takk for bidraget.

Et julekort ifra Merethe.
Produkter som er brukt:
Annabelles Christmas Panels
Punch fra Tonic Studios
Dies:Lea bilitie fram curl and cut embossing die + dies fra Nellie Snellen

18 kommentarer:

  1. Jeg har brugt Die fra Nelly Snellen indeni mit julekort.

    SvarSlett
  2. Da har jeg brukt dies fra Nellie snellen her:)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. jeg kan ikke se nogen direkte link til card and scraps udf blog, det er en regel vi holder meget stærk på, så vil du være sød at gøre det.

    www.pictureandscrap.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Hei Anne Bente. Dette innlegget er blitt lagt til utfordringen deres av en Monica som vi ikke kjenner. Vi ønsker ikke å delta på utfordringen, vi er selv en utfordrings- og butikkblogg. Mvh Jorunn / Kortgleder

    SvarSlett
  6. Nej, jeg synes godt nok også det var lidt mærkelig,jeg blev temlig forundret da jeg skulle kommentere og så det var en udf blog, det har vi heldigvis ikke prøvet før,
    Jeg håber det bare er en fejltagelse af den Monica.
    MVH Anne Bente

    SvarSlett
  7. Vårt bidrag nr. 24 er fra en Monica. Det er nok sånn feilen har skjedd.

    SvarSlett
  8. Vi har også bidrag fra en Monica :)jeg vælger også at tro det bare er en fejl :)

    SvarSlett
  9. Hei Jorun.Tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen jeg har gjort.Det har vel gått litt fort i svingene når jeg skulle legge ut mitt bidrag i forskjellige utfordringer. Mvh Monica

    SvarSlett
  10. Koselig med juleutfordring:) Jeg har brukt Shape Dies fra Nellie Snellen på blomstene og bladene:)
    Ha en fin dag
    May Brit

    SvarSlett
  11. Jeg har brukt blomst og blad punch fra Nellie Snellen :-)

    SvarSlett
  12. Hei. Første gang jeg er inne hos Kortgleder og måtte gå inn i nettbutikken for å finne ut om jeg hadde brukt noe som dere har - og det eneste jeg har brukt er tim holtz kantskraperen. Den er jeg veldig glad i og er klart den beste til å lage litt rufsete kanter.

    Og nå skal jeg inn i butikken og gjøre en aldri så liten bestilling for dere har produkter jeg ikke har sett andre steder og det er moro:)

    SvarSlett
  13. På bidraget mitt har eg brukt punch frå Nellie Snellen.

    SvarSlett
  14. Jeg har brukt Nellie Snellen dies på kortet mitt.

    SvarSlett
  15. Jeg har brukt Nellie Snellen dies på kortet mitt.klem Synnøve

    SvarSlett
  16. Hei, ser at jeg har lagt inn 3 bidrag, da er jeg sikkert diskvalifisert til utfordringen..hihi:) Men jeg storkoser meg likevel og nyter å titte inn i alle de fine bloggene!
    Ha en nydelig fin førjulstid alle sammen!

    SvarSlett
  17. Hei Anita Lise! Det går fint. Jeg bare fjerner ett bidrag fra trekningen. Takk for at du ga beskjed. Jorunn

    SvarSlett
  18. Ups .. jeg er også kommet til at lægge 3 bidrag .. det skal ikke ske igen :)

    Knus Jytte

    SvarSlett