Sider

torsdag 7. februar 2013

Alt er lov - februarutfordring 2013

Da er vi klare for månedens utfordring igjen.  Vi beklager forsinkelsen.

Det er ikke alt man rår over, og noen ganger går planer i vasken.  Sånn har 2013 vært for oss til nå, men vi satser at vi nå snart er i rute igjen.  I mellomtiden håper vi at dere har lyst til å vise oss alt det fine dere lager.

Utfordringen for februar er: Alt er lov!  Du kan altså lage akkurat hva du vil, bare det er laget av papir.  Bidrag som viser bruk av våre produkter får to lodd i hatten.  Maks ett bidrag per person denne gangen.  Premien er nyheter fra Nellie Snellen.






3 kommentarer:

  1. Eg har bruk dies frå Nellie Snellen på bidraget mitt.

    SvarSlett
  2. Kan dere slette innlegg nå 14 !

    SvarSlett
  3. Jeg oppdaget nå at det er en grense på max ett bidrag pr person, så jeg har slettet det ene bidraget mitt :-) Håper det går greit.

    SvarSlett